Наш телефон: (050) 541-04-58
Продвижение сайтов с прозрачным бюджетом затрат от 10000 грн. в месяц!
ТІЦ і PR - про що і для кого вони?
Тематичний індекс цитування (тІЦ) свого часу став справжнім порятунком Яндекса. Завдяки цій технології пошуковик зумів вирватися вперед і надати користувачам видачу з якісними сайтами. Значення тИЦ багато в чому залежить від зовнішніх посилань - частково тому так популярні біржі посилань. тІЦ визначається для всього сайту цілком і не ділиться на сторінки або підрозділи, тому досить перевірити головну сторінку, щоб дізнатися рейтинг.
PageRank (PR) - розробка Google, що з'явилася на світ ще до Яндекса. Розробники молодого пошукача приділяли масу уваги релевантності ресурсів, враховуючи не тільки посилання, але і десятки інших факторів, у тому числі - популярність сторінки у кінцевих користувачів. Google обчислює PR для кожної сторінки, що потрапила у видачу, тому оцінка великих сайтів може займати довгий час. Зараз PR серйозно страждає від недостатньо гнучкою шкали - дві різні сторінки можуть мати однаковий PR при величезних відмінностях як в якості, так і в релевантності. Тим не менш, уявлення про якість сторінки вебмастер отримає.
Визначаємо тИЦ
Найбільш очевидний метод визначення тИЦ - використання інструментів від "Яндекса". Індекс цитування відображається в розширенні "Елементи", але для цього потрібно відвідати сам сайт. Вебмастер може також встановити спеціальний віджет - в цьому випадку тИЦ буде видно кожному відвідувачу. Якщо ж мова йде про перевірку тИЦ декількох десятків сайтів, то краще звернутися до автоматизованих рішень:
- Raskruty пропонує дізнатися тІЦ вказаних сайтів (до 1000 адрес) безкоштовно;
- MainSpy може обробити до 50 адрес, але при цьому надасть також інформацію про PR;
- SeoLib має серйозні обмеження, але надає детальну статистику про зазначені ресурсах з точки зору пошукових систем.
Визначаємо PageRank
Так як PageRank унікальний для кожної сторінки, перевірка навіть власного сайту зажадає маси часу. У такому випадку зазвичай перевіряються ті сторінки, які найчастіше виявляються у видачі - Лендінзі, головна, контакти та ін. Для дослідження можна скористатися наступними рішеннями:
- PR Checker від Small SEO Tools дозволяє побачити PR всіх зазначених адрес. Обмежень на кількість адрес помічено не було, при цьому сервіс безкоштовний;
- Bulkprchecker схожий на попередній сервіс, але не може працювати з більш, ніж 25 адресами одноразово.
Більшість інших сайтів працюють з одним вказаною адресою, тому непридатні для повноцінного аналізу. Вебмайстрам ж рекомендується звернути увагу на розширення для браузерів, які дозволяють уточнити ранг сторінок. Їх можна знайти в офіційному магазині додатків компанії-розробника браузера.
Як може придатися ця оцінка?
Низькі оцінки пошукових систем - перший сигнал лиха. Чим швидше ви вирішите проблеми, по яких сторінки втрачають рейтинг або зовсім його не отримують, тим швидше зумієте вийти на гідні позиції у видачі. Корисно буде і стежити за конкурентами - що вони роблять, щоб пошукові системи ставилися до їх сайту м'якше? Можливо, саме у них ви знайдете кілька нових прийомів просування.
Є запитання?
Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт.
Телефонуйте +38 (050) 541-04-58