Яндекс.Директ займеться пошуком синонімів

Чергове оновлення Яндекс.Директа подарувало рекламодавцям унікальну можливість підбору синонімічних ключів в автоматичному режимі. Користувач системи задає ступінь свободи алгоритму, а сервіс самостійно підбирає альтернативні формулювання, за якими можуть показуватися оголошення.

Поки доступно три можливих режими роботи - мінімальний, оптимальний і максимальний. При зверненні до налаштувань в перший раз вибирається оптимальний режим, якого достатньо для забезпечення максимального охоплення цільової аудиторії. Якщо цільова сторінка обладнана Метрикою, то сервіс також підрахуємо конверсії та ціну кожного клієнта. Згодом спектр використовуваних слів буде коригуватися, грунтуючись на ефективності самого оголошення. Самонавчання гарантує, що слова, підібрані Директом, будуть актуальні і забезпечать свою частку трафіку.

У мінімальному режимі підбору використовується словник синонімів і можливі зміни формулювання, що не міняють суті запиту. Якщо ефективність деяких підібраних таким чином фраз буде мала, то система їх самостійно відключить.

У максимальному режимі підбору Директ використовує всі можливості, щоб забезпечити рекламодавцеві максимум трафіку. У цьому сервісу допомагають асоціативні ряди і релевантні запити користувачів. На жаль, точну конверсію при такому режимі роботи отримати не вдасться - сервіс буде нездатний надати вичерпні дані.

При активації в налаштуваннях кампанії опції «Покази за додатковими релевантними фразами» словники будуть застосовані до вже розміщених оголошеннях. Серед додаються ключів виявляться синоніми, ключі з помилками в правописі або набрання в іншій розкладці клавіатури. Підбір додаткових фраз ведеться з урахуванням мінус-слів, зазначених раніше, тому пересічний не буде.

Можна відзначити, що реклама по синонімів - досить простий і «ледачий» інструмент, що дозволяє швидко збільшити обсяг трафіку. При цьому сказати, що рекламодавець може контролювати таку кампанію, не можна - графіки будуть змащені, а ключі взагалі невідомі. Зробити якісь висновки, виходячи зі статистичних даних Я.Діректа, неможливо, і для комплексної аналітики «максимальний» режим просто шкідливий.

Опція показу оголошень за синонімічним запитам була доступна в Директі і раніше, але нею не користувалися через вищевказаних проблем зі збором статистики. Яка буде реакція рекламодавців зараз, коли компанія додала базовий функціонал стеження, невідомо.

На даний момент просування по максимальному спектру ключів буде корисно для проектів, орієнтованих на трафік. А для тих, хто звик стежити за ефективністю кампаній і безпосередньо управляти ними, є опції «мінімального» і «оптимального» розкиду ключів. При необхідності можна відключити всю функцію цілком, зайшовши в налаштування кампанії.

Повернутися до списку

 


 

 

Є запитання?

Проконсультуйтеся з виниклих питань і отримаєте вичерпну інформацію про свій сайт

Телефонуйте +38 (050) 541-04-58

 

просування сайту з прозорим бюджетом витрат.


Комментарии: